środa, 6 maja 2015

Spotkanie z "Ekipą z Katowic"

Hejka!
Jak tam u was i wasze plany na majówkę? Co do moich planów, to jeszcze ich właściwie nie mam, wszystko będę pewnie organizować na spontana, no ale u mnie to chyba jest już norma. 
W dzisiejszym poście chciałabym napisać o spotkaniu z "Ekipą z Katowic" w Krakowie, które odbyło się już kilka miesięcy temu, jeszcze w 2014 roku a dokładniej w "Dzień Nauczyciela" 14 października.

Jak wiadomo Dzień Nauczyciela jak co roku jest dniem wolnym od wszystkich zajęć lekcyjnych. Niestety ja wraz z moją koleżanka jesteśmy pierwszy rok w nowej szkole. My dwie głupie myślałyśmy, że nasza szkoła wtedy ma jakieś zajęcia, chociażby skrócone lekcje, ale jak się okazało jednak się myliłyśmy. Ja w tym czasie przypomniałam sobie, że w Krakowie o godzinie 15:00 ma być "Ekipa z Katowic" czyli między innymi youtuberka "littlemooonster96", no i postanowiłyśmy, że pojedziemy w tym wolnym dniu by ją zobaczyć. Ale nie myślcie, żę od godziny 8 czy 9 pojechałyśmy do Krakowa, wyruszyłyśmy autobusem koło godziny 10 lub 11 i zajechałyśmy na południe.

Gdy przyjechałyśmy do Krakowa pochodziłyśmy troszkę po Rynku, poszłyśmy nad Wisłę, następnie koło godziny 14:30 wróciłyśmy pod Galerię Krakowską na ten duży plac. Poczekałyśmy do 15:00 i przyszła wtedy Angelika wraz z Ekipą. Byli razem z nią: Dominik Niebisz, Patryk Woźniak, Paulina Twardowska, Laura Cieluch, Bartek Suszek, Rafał Głownia, Dawid Pakulski (nie wiem jak on się dokładniej nazywa) oraz jeszcze jedna dziewczyna o imieniu Ania (jej już nie za bardzo znam).

Przyszło na spotkanie pełno osób, ciężko było się dostać głównie do Angeliki. Ludzie totalnie ją obtoczyli ze wszystkich stron, ale co najważniejsze: mam z nią zdjęcie! Z resztą Ekipy także mam zdjęcie, prócz Rafała, Ani i Dawida. Także zdobyłam od Ekipy autografy, niestety nie mam od samej Angeliki, Rafała, Dawida i Ani, ale to nic w sumie nie szkodzi, myślę że jeszcze kiedyś nadarzy się taka sytuacja i będę mieć podpisy od całej paczki. 

Nie wiem dokładnie o której spotkanie się skończyło, bo niestety ja pojechałam już do domu koło godziny 16, ale uważam że było na nim bardzo fajnie i poznałam parę fajnych osób.

A czy Wy kiedykolwiek spotkaliście "Ekipę z Katowic" lub kogoś pojedynczo?

Filmik ze zlotu:


Zdjęcia:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz