poniedziałek, 4 maja 2015

Casting w agencji "STARS IMPRESARIAT"

Witam wszystkich tutaj zgromadzonych!
Dzisiejszy post będzie troszkę dłuższy, ponieważ napiszę w nim o castingu do agencji Castingowej "STARS IMPRESARIAT"

W dniu 29 kwietna bieżącego roku w mojej szkole odbył się "Dzień Otwarty" dla trzecich klas gimnazjum. W tym dniu nie spodziewałam się, że jest właśnie ta agencja co wymieniłam wyżej. O niej dopiero dowiedziałam się gdy pani mnie zaczepiła i powiedziała właśnie, że przeprowadzają castingi do seriali TVN.

Jak to mniej więcej wyglądało. :)

1. Pani dała mi specjalną kartkę do wypełnienia z danymi. Czyli podstawowe rzeczy typy imię i nazwisko, miejsce i data urodzenia, wzrost oraz waga, zainteresowania i hobby. Były także inne pytania typu o rozmiar buta czy odzieży, ale tego już nie trzeba było wypełnia. Na samym końcu oczywiście podpis wypełniającego. 

2. Po wypełnieniu tej specjalnej kartki z danymi kobieta dała mi dialog który miałam sobie przeczytać. Po przeczytaniu gdy byłam już gotowa, pani wprowadziła mnie do sali, w której był pan z drugą kobietą. Mężczyzna zaczął mi robić zdjęcia, a przed nimi dał mi numerek. Po skończonej "sesji" kazał mi do kamery powiedzieć parę słów o sobie. Tak też zrobiłam, powiedziałam krótko o sobie. Następnie kobieta, która była w środku sali zaczęła rozgrywać ze mną dialog o bombie także do kamery.

Na tym cały mój casting się skończył, w sali możliwe, że byłam do 10 minut jak nie dłużej. Z tego co widziałam jedna z kobiet zaprosiła sporo młodzieży na ten właśnie casting. Pytałam także w jakim czasie mogą dzwonić, udzielono mi odpowiedzi, że mogą dzwonić nawet na przyszły tydzień, a jeśli nie, to za miesiąc lub dwa, ewentualnie wcale. Jeśli by po tych dwóch miesiącach się nie skontaktowali ze mną telefonicznie, to jest taka możliwość bym ja do nich zadzwoniła.
Niestety nie mam zdjęć z tego  castingu.

Oto jak wyglądał mniej więcej casting do "STAR IMPRESARIAT". A czy wy byliście na jakimś castingu, a potem wystąpiliście w jakimś serialu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz