piątek, 22 stycznia 2016

Tag: Mój pierwszy raz!

Hejka wszystkim!
Kto z Was zaczął już ferie? Ja właśnie zaczęłam je już od poniedziałku. W końcu przez chociaż te 2 tygodnie będę mogła się wyspać.

Dzisiejszy post będzie dotyczył "mojego pierwszego razu". Ten temat ma w sumie dwa podteksty, ale to nie jest ten o którym pomyśleliście :D

1. Twoja pierwsza praca.
Moją pierwszą pracą były praktyki w zakładzie gastronomicznym. :)

2. Twój pierwszy raz u dentysty.
Nie pamiętam dokładnie swojego pierwszego razu u dentysty, ale pewnie musiało to być gdy miałam 5 lub 6 lat.

3. Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?
Ja jeszcze nigdy w życiu nie leciałam samolotem, ale mam nadzieje, że się to kiedyś spełni.

4. Gdzie po raz pierwszy sama zostałaś na noc?
Moja pierwsza taka noc była na kolonii, chyba w 2008 roku, czyli wtedy gdzieś miałam 10 lat.

5. Pierwsza złamana kość?
Powiem wam, że zawsze myślałam że nigdy nie złamę żadnej kości. Ale jednak! W drugiej klasie gimnazjum w pierwszym semestrze złamałam palca serdecznego u prawej ręki. Nosiłam wtedy gips przez 2 tygodnie.

6. Pierwszy koncert na którym byłaś?
Szczerze to nie pamiętam jaki był mój pierwszy koncert :(

7. Pierwszy piercing?
Miałam wtedy chyba 3 lub 4 latka gdy po raz pierwszy miałam przebijane uszy (igłą) i powiem wam, że ku zaskoczeniu mojej mamy i pielęgniarki która mi przebijała uszy wcale nie płakałam.

8. Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś?
Pierwszym państwem była Słowacja, ale to tylko na jeden dzień. Najdłużej byłam we Włoszech. 

9. Jaki był Twój pierwszy napój alkoholowy?
Pewnie był to jakiś szampan, ale szczerze to nie pamiętam zbytnio.




I oto jest mój "pierwszy raz". 
Jeśli podobał Ci się post, koniecznie skomentuj. A jeśli chcesz zostać ze mną na dłużej, zaobserwuj mnie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz