wtorek, 1 września 2015

Tag: Back To School!

Witajcie kochani!
Ten temat krąży po sieci juz od samego końca wakacji, wiec postanowiłam także zrobić taki tag. W tym roku zakupiłam same zeszyty, gdyż plecak czy piornik mam z zeszlych lat. Napiszę także jakie przedmioty mam w klasie technikalnej na profilu "Tecnik Żywienia i Usług Gastronomicznych"! :) Zapraszam do czytania i oglądania zdjęć. :)
Z tych zeszytów co widac na zdjeciu mam jeszcze 4 nie wykorzystane (z sówkami, kotkami, w kropeczki i w kwiatki) bo stwierdziłam, że skoro mam w nich jeszcze sporo miejsca to wykorzystam je do samego końca. 





Teraz wymienie przedmioty które mam w technikum :) (teraz jestem w 2 klasie)
1. Chyba jak każdy uczeń w szkole ma:
● matematykę
● język polski/niemiecki/angielski
● wf
● religia/etyka
● biologię
2. Przedmioty związane z moim profilem:
● Wyposażenie gastronomiczne
● Ocena jakości żywności
● technologia gastronomiczna z towaroznawstwem
● Zajęcia praktyczne (w tym przypadku gotowanie)
3. Przedmioty które mi dojda:
● Fizyka
● zasady żywienia 
● działalność gospodarcza
3. Jakich przedmiotów już nie będę sie uczyć?:
● historia
● wos/wok
● geografia/chemia
● Podstawy przedsieębiorczości
● EDB (edukacja dla bezpieczeństwa)
Jeśli by podliczyć wszystkie przedmioty jakie będę mieć to jest ich około 12.Jeśli zgubiłam jakis przedmiot to bardzo Was przepraszam za to ale zazwyczaj gubię jakis przedmiot.
A wy w jakiej klasie i szkole jesteście? Macie juz wszystko co potrzebne? 
Odpowiedz zostawcie w komentarzu1 :)

4 komentarze:

  1. Super zeszyciki kupilas. Fajny pomysl z pytankami.


    Zapraszam do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zeszyty :)

    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te zeszyty! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa wodna sesja zdjęciowa pt. ''Ophelia'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/ophelia.html

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podoba mi się ten w kolorowe kwiatki! :)

    Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń